WHAM BAM THANKYOU MAM

Anna Pihl

Enbart
därför att jag missade säsongsavslutningen av
Anna Pihl (förbaskade tv som inte vill funka!) fick dvd-boxen med första säsongen hänga med på önskelistan jag mailade till Daniel - du har väl läst den..? - att delas med pappa och farfar. Förresten är det jäkligt svårt att önska sig saker som inte är så stora och tunga att de inte kan skickas med posten. Den nya vattenkokaren jag vill ha (rostfri och stilren, tack!) räknas väl inte riktigt in i den kategorin.. men i övrigt fick det mest bli lite smink, hudkräm och en bok. Och en ostkupa. Ja, en sådan där man förvarar osten i i kylskåpet*. Men jag lovar.. med hänsyn till att inte minst Eskilstuna-borna har en förmåga att gå ut och julklappshandla typ dan före dan ska jag nog inte förvänta mig något förrän sisådär till nyår. Om jag har tur.

Gjorde förresten ett roligt litet test på Anna Pihls hemsida ("Kunne du være strisser i storbyen?") och fick till svar:

En ægte Anna Pihl!
Du har det i dig til at blive en rigtig Anna Pihl! Så hvis du bruger din tid på at skifte ble på de yngste i vuggestuen - følge ældre over gaden - eller formidle bortkomne dyr er det måske på tide at overveje et karriereskift?

Hahaha! Nej, jag tror inte det..

* Tantvarning!

Kommentarer
Postat av: Danne

Ja, jag har läst den. Sorry om jag inte svarade på mailen, ska bli bättre på det;)

2006-12-08 @ 00:11:40
Postat av: Ellinor

Det hoppas jag! Ajabaja! Och ge mig din önskning/-ar NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se