ALDRIG MER H&M (YEAH, RIGHT!)

H&M-order

Trots att jag som sagt inte alls är speciellt impad av H&M's vårkollektion så gjorde jag en liten beställning (nu har jag iofs hunnit göra en till men det hör inte hit) som jag var och hämtade ut igår.

Clockwise:
- Klänning från "fyndhörnan" (98:- kunde den väl vara värd)
- Vit blus med broderi och puffärm
- Svart underklädeslinne
- Armband av träpärlor

Jag är verkligen dummare än tåget.. att jag aldrig lär mig! Blusen var alldeles för stor i 34 och dessutom inte figursydd så det funkade inte alls. Linnet var väl egentligen inte alltför illa förutom att det plattade till min redan inte-alltför-yppiga byst. Armbanden är inte min typ av modell helt enkelt. Klänningens omlottskärning var inte så smickrande (bysten där igen) men den var så billig att den får stanna ändå.. det andra åker nog tillbaka. Suck. Gjorde dock en ny beställning på lite annat igår så jag väntar tills den kommer och sparar lite returkostnader (eftersom det är rätt troligt att jag inte behåller allt där heller..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se