ALFABETSDUELL

Åh, så roligt! Hittad hos Virvla.

A is for age: 26 (27 i oktober, hemska tanke!)
B is for booze of choice: Fancy drinks
C is for career: Jobbar för att leva - inte tvärtom. Vet fortfarande inte vad jag vill bli då jag "blir stor".
D is for your dad's name: Torbjörn
E is for essential items to bring to a party: Ett bra humör är väl det viktigaste?
F is for favourite song at the moment: Kan inte komma på någon som inte är gammal skåpmat
G is for favourite game: TP (då jag vinner), Finans, Sanning eller konsekvens.. :)
H is for home town: Stockholm
I is for instruments you play: Hade jag varit man hade jag kunnat säga skinnflöjt och varit jääätterolig..
J is for jam or jelly you like: Hallon. Och blåbär. Och jordgubb. Och boysenbär såklart!
K is for kids: Ett, tack. Längre fram i tiden.
L is for living arrangements: Tråkig 1:a med sovalkov. Ensam.
M is for mother's name: Inga-Lill
N is for name of your crush: Darling K
O is for overnight hospital stays: En (fast det var på akuten.. väntandes..)
P is for phobias: Spindlar
Q is for quotes you like: "Du, endast du, är åskådaren och som sådan har du faktiskt alltid varit fri. Det enda som band dig var att du ansåg att någon annan var åskådaren" Ashtavakra Gita
R is for relationship that lasted the longest: Nuvarande. Drygt 9 månader.
S is for sartorial style: Mix av söt/romantisk och classy
T is for time you wake up: Har sjukt svårt att ta mig upp innan 8. Får jag välja så efter 10.
U is for underwear: Svart eller vit spets
V is for vegetables you love: Gurka, morötter o sån't
W is for weekend plans: Jobba
X is for x-rays you've had: Armen (bröt den), tänderna..
Y is for yummy food you make: Fisksoppa tycker jag
Z is for zodiac sign: Våg
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Äh, just go ahead!
Ä är för älsklingstrend: 40-tals damigt (pumps, pennkjol..) just nu
Ö är för en önskan just nu: Att jag ska få tummen ur och ta tag i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se