Bästa ESC-köpen

Glädjebanken

Crazy fixerad ESC-bitch som jag är så är bästa köpen på länge de jag gjorde på eBay i förrgår, dvd-kopior av ESC-finalerna '86 och '87! Jag & lillebror är båda bitna fans och han klandrar mig fortfarande för mitt tilltag att spela över banden från slutet av 80-talet med Beverly Hills-avsnitt några år senare.. Nu väntar jag på att en auktion med finalen från '89 ska sluta om några timmar så är jag nöjd - då har jag de bästa åren! Och ja, Daniel - du får låna!

Bilden föreställer i övrigt skivkonvolutet från en av mina favoriter - islands bidrag '86. Spana in de fräcka 80-talspaltorna och de förskräckliga hockeyfrillorna...

Kommentarer
Postat av: Bling Bling Girl

Ahhhh Vad jag blir avis!!!!!!! Skulle ge bra mycket för att få komma över och kolla igenom skivorna över en massa Coca-cola, popcorn och skratt!!!!!! :)

Postat av: Ellinor

Bling Bling Girl: Inte bara jag som tycker det är sjukt kul med sådan nostalgi alltså! (Fast jag gillar ju faktiskt musiken med på allvar). Hoppas på att skivorna är av bra kvalitet så får jag väl invitera in till schlagerkväll!!! :)

2006-02-19 @ 20:30:05
Postat av: Daniel

JAA!!!

2006-02-22 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se