NOTHING MUCH

Ja ja, det är stiltje just nu.. inte mycket händer (jobb, jobb, jobb) och jag har ingen vidare inspiration till att göra något som helst - inklusive blogga. Men det går nog snart över.

Helgen som var:
Restaurangkneg (tabbade mig ordentligt då jag spillde ut en massa vin på vit duk under servering, oh well..) lördag. Ego-/sovadag söndag (jag är en fruktansvärt dålig vän som ställde in fika med C men orkade bara inte ta mig in till stan min enda lediga dag).

Veckan som kommer:
Börja med nya numret, lots to do. Jobba på restaurangen imorrn kväll + ev. torsdag kväll. Plus (viktigast av allt!) Klaus-besök fredag (kanske torsdag)-söndag!!! 5 veckor sedan vi sågs senast, kan inte vänta! Helgen ska mao tillbringas i sängen.. :)

Nu: Te och wienerbröd (jag är nyttigheten själv)!

Kommentarer
Postat av: Louise

5 veckor, ohh.. inte kul. "Lider" lite med dig. Måste kännas toppen för er att äntligen få ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se