ÅRETS..

Alla har gjort den.. såg (och tog!) den nu senast hos Maria. Här kommer därför min lilla sammanfattning av året som gått.

Det bästa som hänt:
Dött lopp mellan flytten tillbaka till Sthlm i januari och mötet med Klaus ♥ i maj. Det förra för att det var något jag skulle ha gjort mycket tidigare, trivdes inte speciellt bra i Skövde och utbildningen var inte precis vad jag hade tänkt mig för att ta till i underkant. Det senare för att det var riktigt bra för mig att äntligen få vara med någon som visade vad han kände och gjorde mig lycklig. Helt enkelt skönt att slippa det evinnerliga dejtandet och hattandet fram och tillbaka och träffa någon på lite mer fast basis.

Det sämsta som hänt:
Rent karriärmässigt var kanske arbetslösheten inget vidare lyft fast egentligen har jag inte lidit så värst av den själv - tyckte det var rätt skönt. Dessutom jobbade jag ju extra på restaurangen så ekonomiskt gick det ihop ändå. Att hunden Casey (som jag haft sedan 13årsåldern) var tvungen att avlivas var inget kul alls. Påskhelgen var jag med om en rätt obehaglig upplevelse hemma hos psykopaten M som skakade upp mig rejält i ett par dagar därefter.

Det konstigaste som hänt:
Hm.. "lyxträffarna" ett par gånger i månaden tillsammans med J mellan februari och maj var riktigt suspekta och inte alls likt mig såhär i efterhand.

Det turligaste som hänt:
Praktikplatsen på tidningen som blir fast jobb i slutet av januari (fast det är massa strul med det just nu - jobbigt!) halkade jag verkligen in på på ett bananskal! Kanske visar sig bli mitt avstamp i karriären.

Det roligaste som hänt:
Att jag slog mig in på bloggandet naturligtvis! Har gett mig massor - både i form av nya kontakter (jag älskar att läsa om andras liv!) och för att det är otroligt skönt att ha ett forum att skriva av sig i. Vare sig det handlar om personliga problem eller "i-landsproblem".

Det bästa jag köpt:
Mp3-spelaren. Har dessutom frossat riktigt i både smink, hudvård och hårvård under året - nu är badrummet proppfullt!

Den roligaste festen:
Jag har faktiskt festat rätt lite under året. I våras tog jag och några tjejer en dagskryssning till Åland, släppte loss på båten.. och då vi kom tillbaka till stan på kvällen drog jag och en tjej till på Kellys. Hon blev rätt snabbt trött så jag stack vidare själv och mötte F + vänner till honom på Ljunggrens. Vi drog sedan vidare till Mondo och natten avslutades hemma hos goa goa F med ett av de bästa sexen ever :) På det hela taget, ett sjukt roligt dygn!

Den bästa semestern:
Inte haft någon "riktig" semester så jag måste naturligtvis säga helgen i Köpenhamn med Klaus då vi träffades!

Det bästa jag fått:
Jag har fått tillbaka mitt liv. Pretto sak att säga, men faktum är att det känns så. 2002 var det värsta s**tåret av dem alla, 2003 var inte så mycket bättre, 2004 var trist som f*n men 2005 har varit ett riktigt bra år! Hoppas på detsamma inför 2006!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se