INTE BARA PANNKAKA

För idag har jag faktiskt lyckats kirra en liten arbetsintervju som äger rum nästa onsdag! Inget märkvärdigt överhuvudtaget, bara som optikerassistent (nej, jag kan inte ett smack om optik men de hade visst internutbildning) på deltid men det vore perfekt för då kanske jag kunde övertala de på tidningen att få timmar/frilans den övriga tiden. Och slippa jobba gratis i fortsättningen! Vi får se om det blir något alls men jag kan ju i alla fall få vara lite stolt över att jag faktiskt såg annonsen och sedan ringde nästan på direkten (har lite telefonskräck då det inte handlar om att prata med nån jag känner) utan att ladda i timmar först.

Kommentarer
Postat av: lill-elin

duktigt! är likadan själv när det gäller telfonsamtal.det är ju bara att göra det egentligen,vad är det värsta som kan hända liksom.ändå håller man på och gruvar sig...

2006-01-31 @ 17:16:43
Postat av: Hedgehog-Sara

way to go girl - bra jobbat!!!

Postat av: Ellinor

Lill-Elin: Precis! Inte kan de se en där på andra sidan heller men det hjälper liksom inte att tänka så.. :)

Sara: Taaaaack! Får bara hoppas att jag nailar intervjun nu också!

2006-01-31 @ 19:43:13
Postat av: Maria

GRATTIS! Det är ju grymt :)

2006-01-31 @ 22:41:47
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad braaaaa! Grattis grattis!

2006-01-31 @ 22:42:44
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Ellinor

Maria & Hanna: Tack! Men ropar inte hej ännu..

2006-02-01 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se