Testpilot: I.d Skin Enhancer

1. Warmth

Sminkad med I.d Warmth

Något sent omsider.. men som utlovat, en liten rapport av i.d skin enhancer warmth. Anlände tidigare i veckan men hade inte tillfälle att testa den förrän igår och här ovan ser ni resultatet. Warmth är en multiprodukt som "ger din hud en varm solbrun ton som om du varit på solsemester". Den är väldigt pigmentrik så det räcker att bara ta pyttelite. Syns nog inte så bra på bilderna (mobilkamera) men själv tycker jag att det gav ett väldigt sminkat resultat på mig som är blek.. inte så förtjust i den varma, nästan bruna tonen - är av den uppfattningen att rouge ska vara rosigt - men det är säkert snyggt om man har fått lite bränna. Produkten i sig verkar alltså bra men nyansen passar mig personligen inte helt perfekt.. funderar på om jag skulle beställt den i glee istället..

Betyg

*** *** ***

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag blev målad med glee häromdagen, jättesnyggt. En lite kallare rosig nyans.

Postat av: Ida

Oj vilken snygg profil du har!!

2006-01-22 @ 12:17:29
URL: http://minlillablogg.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Helena: Låter som om den skulle passa bättre.. borde kanske smyga in nånstans och testa den först!

2006-01-22 @ 12:17:43
Postat av: Ellinor

Ida: Hm.. tack - tror jag :) Bortse från den blanka näsan dock..

2006-01-22 @ 12:18:34
Postat av: Åsa på Åsen

Har själv Warmth och håller med dig om att man lätt kan se sminkad ut. Väldigt pigmentrik så det gäller att ta lite, lite, lite! Tror också att du skulle passa bättre i Glee faktiskt. Jag brukar beställa ifrån HqHair, billigare och så slipper man risken för skatter osv eftersom det är inom EU.

2006-01-22 @ 12:20:56
URL: http://livetpaasen.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Åsa: Är man så blek som jag är ska man nog akta sig för bronzers.. Köpte min (mina dvs - en ligger på Tradera) på eBay så jag ska nog försöka få tag i en från samma säljare. Inte så hemskt dyrt trots att jag egentligen borde testa Glee först..

2006-01-22 @ 12:24:49
Postat av: Åsa på Åsen

Du vet väl att det finns ID på Åhlens City. Jag brukar gå dit och får tips och råd sedan beställer jag på nätet.

2006-01-22 @ 12:45:38
URL: http://livetpaasen.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Åsa: Ja, jag har hört det.. har inte sett disken själv men ska faktiskt bege mig dit och testa tänkte jag.

2006-01-22 @ 13:07:11
Postat av: lill-elin

jättefint tycker jag men som sagt visst är det säkert roligare att använda till våren med lite färg i ansiktet:)

2006-01-22 @ 20:04:42
Postat av: Tove

Warmth på sommaren och glee på vintern för oss bleknosar (har samma färger som du) skulle jag säga!:o)

2006-01-22 @ 21:22:44
Postat av: Ellinor

Lill-Elin: Det tror jag med!

Tove: Helt rätt. Funderar på att testa den i "True" också..

2006-01-23 @ 10:20:27
Postat av: Louise

Kul att se en ansiktsbild på dig :)! Du är jättesöt, väldigt fin frisyr+färg också!

2006-01-23 @ 11:59:26
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Louise: TACK, vad snäll du är!

2006-01-23 @ 12:11:47
Postat av: Linda

det är så ROLIGT att du börjat med fler bilder i bloggen! bra bra! och förresten...du är väldigt lik eleonore, iallafall på bild!

2006-01-23 @ 23:04:12
URL: http://lindarling.blogg.se
Postat av: Ellinor

Linda: Oj, tycker alltid jag haft massa foton men du kanske menade egna sådana.. Har ju bara en mobilkamera, det är därför det är lite svårt. Eleonore & jag är små och brunetter (jag är ju färgad då..) men där tror jag likheterna slutar :)

2006-01-24 @ 10:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se