Tips för färgat hår

Redken colour extend total recharge
Ett litet tips för alla er med färgat hår är Redken Color Extend Total Recharge. En dryg spray som används i nytvättat, vått hår - låt det sitta i ca 1-2 minuter. Kan sköljas ur eller låt vara kvar för extra skydd (brukar skölja ur det själv). Oavsett om färgen tappat stinget eller du bara vill ge den ett litet extra lyft så funkar det toppen - tar verkligen fram färgen + att håret blir hur mjukt som helst. Har räddat mig den senaste månaden då färgen har varit dassig och tid att fixa till den inte funnits. Rekommenderas varmt!









Kommentarer
Postat av: Lindisen

Tack för tipset! Jag behöver nått till mitt rödlätta, smått dassiga ruffs.

Postat av: Sandra

skoj. jag har en liten provversion av den..kanske ska testa...fick den av min frisör då mitt hår blivit missfärgat för att DRA UR färgen...hmmm kanske inte riktigt DET den är till för ;-P

2006-01-06 @ 15:41:19
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej!

Jag håller med er att Redkens produkter är underbara! Jag kan inte leva utan dom! Jag älskar verkligen Extreme serien också, använder Anti Snap nästan varje dag (för det luktar ju så ljuvligt!).
Förut så beställde jag Redken från lookfantastic (för de är ju så dyrt att köpa på salong), men så hittade jag en svensk sida som säljer Redken, så nu handlar jag bara där, det är asbra! Bambishop heter den, www.bambishop.se är adressen! *tips*
Kram,
Sandra

2006-07-16 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se