VANILJHIMMEL

Vanilla Sky

Jag gillar verkligen
Vanilla Sky. Och musiken är magisk.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag fattar verkligen inte den filmen, så jag gillar den inte. Men måste hålla med om att musiken är bra :)

Postat av: Ellinor

Agneta: Det gjorde nog inte jag heller första gången jag såg den.. men det finns något i "stämningen" som jag älskar.

2006-01-16 @ 00:08:42
Postat av: Åsa på Åsen

Eh... jag har precis skrivit ett inlägg om att jag inte fattar filmen alls. Men samtidigt kunde jag inte sluta titta. Skumt! Håller dock med om att filmmusiken är magisk!

2006-01-16 @ 00:11:55
URL: http://livetpaasen.webblogg.se
Postat av: My

Ja, visst är den super? Lika nice varje gång jag ser den!

2006-01-16 @ 00:39:37
URL: http://lilija.com
Postat av: Ellinor

Åsa: Just det, läste ju det.. Den är lite mystisk (dock INTE i klass med värdelösa och helt skruvade Mullholland Drive) men, som du säger, det finns något som håller en kvar..

My: Samma här!!!

2006-01-17 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se