BOKREGN

Bokregn
Litet bokpaket i brevlådan idag från
Adlibris, bestående av:

Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra), Martina Haag
Jag väljer livet, Sabine Dardenne
Under täcket, Marian Keyes

Håller egentligen på med Bara Barnet av Torey Hayden just nu men jag vet inte.. trots att det är en intressant historia så är det någonting med hennes språk som är så torrt och tråkigt. Den kanske läggs på is, jag får se. I vilket fall som helst så får någon av böckerna garanterat följa med till Kina - inte för flygresan dit för då måste det sovas men däremot för returresan (för då ska det inte sovas någonting förrän på kvällen tillbaka här om man ska komma in i rätt dygnsrytm igen).

Kommentarer
Postat av: M

Gillar faktiskt Toreys böcker. Känns lite mer engagerande än vanlig chick-lit, men fortfarande lättläst, perfekt i hängmattan :) Jag gillar Rävungen bäst :)

Postat av: Ellinor

M: Jag vet inte vad det är som gör att jag inte riktigt kan engagera mig trots att jag egentligen tycker den är bra.. men det kanske bara är den här boken - har inte gett upp henne helt!

2006-07-05 @ 11:46:31
Postat av: Lilith

Under täcket kan jag verkligen rekomendera. Den är kanon. Jag köpte den och läste ut den på två dagar.

2006-07-05 @ 23:53:47
URL: http://www.lilithdark.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Lilith: Låter ju kalas! Får se om det blir den eller Martinas som får följa med på resan..

2006-07-06 @ 00:25:47
Postat av: Frida

Jag läste också ut Under täcket snabbt, den är jättebra!

2006-07-06 @ 02:50:08
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se