COPYPASTE

Dagen ägnas åt att copypasta mängder av braiga tips om Beijing som inte finns i guideböcker (bl a från Ulrikas bästa blogg).. hoppas sedan på att K kan skriva ut dem innan han kommer hit på lördag (jag har ingen skrivare). Roligt men lite skrämmande också - i och med att jag inser mer och mer hur mycket jag egentligen kommer att vilja shoppa! Och hur mycket jag kommer gå miste om av rädsla för övervikt på planet hem..!

För övrigt så är det varmt som i en bastu i min lilla 1:a och jag passar såklart på att dricka te och äta uppvärmd rabarberpaj.. eh, iste och glass hade nog varit en bättre kombo!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Måste tipsa om backpackings artiklar också (annikas är superbra tycker jag)

http://www.backpacking.se/ArticleArchive.asp?SearchWord=&SearchCategoryId=&SearchDestinationId=11&SubMenu=2&Submit=S%F6k

Postat av: Ellinor

Ulrika: Japp, de kollar jag också på - tack! :) Dock har jag lite tidsbrist just nu.. allt måste vara klart om ca 2 timmar för att pojkvännen ska hinna skriva ut dem, gaah! Du skriver alldeles för många bra tips.. ;)

2006-07-06 @ 16:03:27
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se