DUMMASTE FRÅGAN

Här kommer den märkligaste frågan från mig på länge...

I ett Worddokument (har urgammal version, typ -98 eller 2000) där man har en innehållsförteckning med hyperlänkar där siffran och rubriken länkar till samma ställe i brödtexten fast separat (förstår ni - alltså samma hyperlänk fast en gång under siffran och en gång under texten) - hur i all världen hyperlänkar man rubriksiffran 1 utan att hela innehållsförteckningen markeras?!!! Det gååååår inte.. även fast det funkar hur bra som helst i förlagan jag har (en norsk text som jag översatt till svenska i ett nytt dokument). Det här är det enda jag har kvar och det driver mig till vansinne att jag inte kan markera enbart 1:an! Vet någon hur man gör?!

Nu ---> dödstrött. Vakenstatus 20 timmar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du hur blev det med KIna för din del?
Ska själva åka dit ett år och plugga efter studenten och behöver lite mer svensk feedback haha
ha det gött

Postat av: Ellinor

Sara: Jag åker på söndag :) Feedback om allt möjligt kommer säkerligen att komma!

2006-07-04 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se