FEM FEMMOR

Då man är sjuk kan man unna sig att fylla i halvtjatiga listor som är betydligt roligare för mig att göra än för er att läsa. Sedd all over the place men just precis nu tog jag den från Helena.

Fem saker jag har i min frys
- Grovt fullkornsbröd till K
- Kyckling på längden och tvären
- 1/2 paket blåbär
- Hembakade matmuffins som det troligtvis slutar med att jag slänger
- Mangosorbet

Fem saker jag har i min garderob
- Gratisflipflops i giantsize från Amelia som jag aldrig kommer använda för att a) jag avskyr flipflops b) de är som sagt jättelika och det är meningen att man ska klippa av dem för att få rätt storlek
- Svarta stringisar med ludd köpta i en porrbutik i Gdansk (!) som färgar av sig på huden då man har de på sig
- Svart långärmad top med gula blommor jag använde då jag var med i Ordjakten på TV4 (vilka pinsamma bekännelser jag kommer med!)
- Min och K:s "toybox" ;)
- Jättefin brun börsväska i skinn jag köpte för typ 25:- på Tradera

Fem saker jag har i min bil
Ni övriga trafikanter ska nog vara glada för att jag inte äger något fordon (med undantag av gula faran då..)

Fem saker jag har i min handväska
Byter väska ständigt och jämt men just nu ligger det rätt mycket prylar kvar i den stora tygväska jag använde i Beijing..
- Papperslapp med luffarschack och "hänga gubbe" klottrat på (jag och K spelade på planet)
- Påsar med strösocker från Starbucks
- Liten necessär från Indiska fylld med smink
- Pass (som enligt gubbe på Arlanda börjat gå sönder.. tusan också!)
- Vit inplastad strandväska (present från tidningen Glamour)

Fem personer att skicka vidare till
Har inte den här redan gått laget runt...? Äsch, ta över ni som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se