PULPSTORE

Beställning från Pulpstore

Igår trillade det ner en beställning jag gjort från Pulpstore bestående av Smashbox Color Cast Double-Ended Lash Tint Mascara samt en kroppskräm från Arran Cosmetics/Waterbabe. Mascaran invigs idag och kroppskrämen som ska ha "en aura av havskustvatten och samtidigt en känsla av inland med sin naturligt rustika känsla av top note-örter" doftar faktiskt lite lätt av.. man! Men den är väldigt mjuk och skön och dessutom var den på rea. Fick även ett prov på Dr Hauschkas handkräm samt en solservett från Comodynes (som får sälla sig till det övriga lagret jag har hemma) på köpet. Me like prover.

Kommentarer
Postat av: Li

Hehe. När min sambo säger att han luktar man menar han att han luktar svett ;)

2006-07-01 @ 17:43:00
Postat av: Ellinor

Li: Haha, nä.. det var inte riktigt så jag menade. Mer Axe typ :)

2006-07-02 @ 01:07:04
Postat av: Gammelmamma Biggis

Smashbox-mascaran är grymt bra! Köpte en alldeles nyligen och är supernöjd!

Postat av: Ellinor

Biggis: Jag tycker också den är helt okej.. VÄLDIGT naturlig men det gillar jag! Ingen partymascara precis.

2006-07-03 @ 08:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se