SAKER MAN GÖR SOM MAN INTE GÖR

Saker jag borde göra just nu:
Duscha och tvätta håret
Skriva om mitt CV och översätta det till engelska
Översätta en rapport norska ---> svenska (trodde jag hade gjort det men sedan visade det sig att K skickat mig fel dokument = gjort allting i onödan)
Diska
Gå till Hemköp och handla mjölk

Saker jag gör istället:
Slötittar på ett Cityakuten-avsnitt från 1999
Läser gamla gulliga sms från K och längtar efter honom
Äter amerikanska plättar med lönnsirap (mina smaklökar exploderar, det är så gott!)
Irriterar mig på min högra kindtand som gör ont

Kommentarer
Postat av: Hedgehog-Sara

Nummer ett att göra: Gå till tandläkaren!!!

=)

2006-07-28 @ 19:36:31
Postat av: Ellinor

Sara: Haha, du blandar ihop mig med någon som har råd med sådana utsvävningar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se