Testpilot: Nailtiques Formula 2

Nu var det ungefär 1½ månad sedan jag köpte proteinbehandlingen Nailtiques Formula 2 och jag måste erkänna att den är heeelt fantastisk! Jag har väl inte riktigt följt reglerna och applicerat den precis varje dag som man ska men kanske i snitt 5 dagar/vecka åtminstone och det har verkligen gett resultat. Mina naglar har alltid varit sköra som glas och skivat sig så fort jag lyckats få upp lite längd och ingenting har liksom hjälpt. Inte nog med att behandlingen har gjort dem betydligt hårdare, de har dessutom slutat dela sig och för en gångs skull ser nu alla naglar bra ut och inte bara en eller två.

Nice nails

Suddig bild och mina naglar har lite konstig form (vilket de får så fort de växer ut eftersom de är så små) men den illustrerar åtminstone det jag vill visa. Tyvärr har jag ingen före-bild men hade jag haft det så hade skillnaden varit ännu tydligare - nu slipper jag skämmas för mina naglar :) Kan varmt rekommendera Nailtiques till alla som behöver stärka sina naglar, jag kommer i alla fall aldrig sluta köpa den!

Betyg

*** *** *** *** ***

Kommentarer
Postat av: ings

Vet du om att ditt efternamn (tror jag) kommer med när man klickar på länken? Kanske inte så kul om du inte vill det...
Tack för tipset, ska nog prova nån gång!

Postat av: Ellinor

Ings: Hjälp, tack för att du berättade det! Jag är ju inte ens inloggad.. måste fixa!

2006-07-29 @ 16:23:34
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Lisa

jättefina! hoppas du får mer längd sen :)

2007-02-11 @ 01:18:07
Postat av: Anonym

Vet du fall den går att köpa på något svenskt ställe?

2007-07-03 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se