DAGAR MED K

Ett par lovely dagar med K är till ända (han åkte tillbaka till Götet igår). Som vanligt då det är kort om tid har vi inte gjort så mycket.. lagade mat ihop i lördags då han hämtat mig från restaurangen (laxfilé med rostade sesamfrön i ugn, färskpotatis och sill, Lindas killer-rabarberpaj till dessert). Sovmorgon i söndags, myste ihop större delen av dagen innan vi pep iväg till Kista Galleria där vi åt enastående god mat på Spanjoren (paella för mig, nåt annat spanskt med kycklingfilé jag inte minns för honom). K storshoppade både eau de toilette och deo från Van Gils V5 samt startkit med hudprodukter från Clinique medan jag nöjde mig med det fina lilla guldfärgade hjärtat nedan (Wedins) som jag blev sugen på efter att ha sett det hos Daniella. Men mest har vi alltså kramats och sådant.. :) Härligt har det varit i alla fall!

Halsband, Wedins
Fina halsbandet, bara 50:- (är guld även om det ser ut som silver på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se