DANSA SAMBA MED MIG

Sambacaramba

Jag är verkligen full av beundran för de duktiga sambatjejer restaurangen hyr in att underhålla i pausen samt efter Brasiliens matcher (= t ex tidigare ikväll). I glittriga fjäderutstyrslar, uppumpade överdelar och minimala små stringisar (inga celluliter där inte!) släpper de loss och försöker få oss stela svenskar att hänga på - med varierande framgång ska tilläggas. Sist Brasilien vann VM-guld i fotboll 2002 startades visst ett 300-man långt sambatåg som dansade och firade ända ner på stan. Vi får se vad som händer i år. Rättelse: De får se vad som händer i år. Den 9 juli (VM-final) sitter jag på planet till Beijing. Haha. Försök klara er utan mig i servisen. Suckers!

Kommentarer
Postat av: Polly

Ska du köpa väskor i Kina? Mina föräldrar ska dit i höst och jag skulle vilja skicka med dem en beställning på en "kvalitetskopia" på snygg väska typ Mulberry eller så. Om du ska kolla på väskor för egen del så vore det kul att höra hur du upplever att utbudet är!

Ha en himla trevlig resa, förresten!

Postat av: Ellinor

Polly: Jag planerar definitivt att kolla in väskutbudet, välgjorda skinnväskor för billig peng (inte minst kopior) är ju något av det kineserna är bäst på. Så jag lovar att rapportera om mina upplevelser sedan :)

2006-06-23 @ 16:34:48
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se