GO BRAZIL

Go Brazil!

Shit pommes frites, vilken galen kväll! Om jag tyckte det var mycket folk på jobbet / restaurangen i
lördags då Sverige spelade så var det ingenting mot kvällens begivenhet Brasilien-Kroatien. Det var smockat! Alla bord var bokade och folk stod överallt och kikade på våra storbildsskärmar.. inte direkt lätt att ta sig fram med tallrikar och fulla brickor då. Fyra personer var vi som jobbade + att A:s bror lekte hovmästare i ett par timmar innan han var tvungen att gå men det skulle nog allt ha behövs ett par till. Kommer säkert få urinvägsinfektion eller något för att jag höll mig så länge.. det var verkligen fullt upp hela tiden fram till ca 23 då matchen var slut och det sa sluuuurp så försvann alla människor. Jag kanske låter överdrivet chockad över att det var så mycket att göra men såhär brukar det verkligen inte vara hos oss och jag hade absolut inte förväntat mig att det skulle vara på det sättet bara för att Brasilien råkade spela. Vet att bl a Nöjesguiden (+ kanske DN då) har oss med på listan över krogar att gå till under VM-matcherna för hur folk annars får nys om det vet jag inte - vi ligger nämligen lite "off". Jag bävar inför kommande brassematcher..

Kvällens "kändisspaning": Stephen Simmons (han med "Tears never dry" och Lisa Nilsson ni vet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se