NYTT FÖRSÖK

Väska Tjallamalla

Det är öken att väskan jag hoppades på visade sig vara helt fel. Bakgrunden till mönstret som jag trodde var vitt är i själva verket grönt och dessutom är den alldeles för stor för min smak. Alltså blir det en retur tillsammans med shortsen i samma beställning som visade sig fladdra runt låren på mig.. jag passar nog bäst i den tajta varianten. Hur som helst funderar jag nu på att kanske slå till på väskan ovan istället. Den är av märket allaakbak och säljs via Tjallamalla för bara 200:-. Enkel och rymlig. Ska se om jag hinner svänga förbi butiken någon dag och kolla IRL..

Kommentarer
Postat av: madeléne

oj oj oj vad hon spaaaarar pengar! vet hut! ;)

2006-06-07 @ 02:48:56
Postat av: Ellinor

Madeléne: Jag har sparat klart som sagt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se