Testpilot: Dr Hauschka Transparent Bronze

Dr Hauschka Transparent BronzeMagasin sist investerade jag i den här lilla flaskan - Transparent Bronze från Dr Hauschka (finns bl a hos Pulpstore för 196:-). Det är en koncentrerad, färgad lotion som ska ge en lätt solbrun färg om man använder den tillsammans med dagcremen eller på egen hand.

Själv har jag nu testat den ett tag, både tillsammans med min vanliga creme (Dermalogica Active Moist) och efteråt för lite extra färg och jag måste säga att det är en bra produkt! Den skimrar inte som så många andra bronzers vilket gör att resultatet blir väldigt naturligt och t o m jag - som är rätt blek i huden - har svårt att överdosera. Dessutom går det åt väldigt lite (även av dagcremen om man nu blandar) varje gång eftersom det är så koncentrerat så den här räcker nog ett bra tag! Jag är fast helt enkelt!

Betyg

*** *** *** *** ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se