TO DO: ONSDAG

Idag är jag leeeedig (välbehövligt med tanke på att det sedan ser ut att bli jobb torsdag-tisdag, kanske med någon dag fri beroende på bokningar) men uppe med tuppen efter mindre än 6 h sömn eftersom jag har en del att stå i:

  • Uppdatera min profil och lägga in CV på Platsbanken eftersom jag sedan ska till..
  • .. AF och prata med min handläggare
  • Skicka in papper för att få lite $ den här månaden
  • Gå på banken
  • Ev. köpa med mig lite fikabröd och gå förbi tidningen och önska glad sommar [orkar inte]
  • Handla mat
  • Handla rakgel, kam, aloe vera-gel [glömde resten]
  • Hämta gula fasan vid stationen
  • H&M-retur (köpte en gräslig roströd halterneckklänning i linne)
Och sist men inte minst.. försökte lägga mig på gräsmattan någon timme och få lite sol innan regnet kommer till kvällen [det var ju kört.. då jag kom hem efter mina ärenden så var det mulet].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se