ÄNNU FLER VINTAGEVÄSKOR [UPPDATERAD]

Börsväska

Lite tunt med bloggandet nu i veckan.. har haft en del att göra och känner mig mest stressad och oroad över allting så då har bloggen fått falla på foten lite.

Tills vidare bjuder jag i alla fall på en bild på vintageväskan i stor börsmodell jag budade hem för bara 29:- + frakt (= 62:-) i veckan. Ser jättefin ut, hoppas på att den kommer idag. Och nej, det är inte jag på bilden då naturligtvis.

Uppdaterad 11.10: Väskan kom precis med posten.. och ja, den är precis lika fin i verkligheten! Jättebra kvalitet på skinnet (gissar jag att det är), lagom långt axelband för att den ska kunna hänga tvärs över och lagom med plats för lite pengar och kort, mobil och nycklar typ.. perfekt! Jag är nöjd! Dessvärre luktar väskorna från den här säljaren lite instängt/rök men det är inte hela världen.

[J som mailat mig.. såg det först igår och ska försöka hinna med att svara idag - så det är inte med mening jag inte svarat än, lovar - men det kommer som sagt.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se