BLOGGTRÄFF

Tabbouli

På lördag är det så dags för den bloggträff som driftiga Polly tog initiativ till och totade ihop. 18 glada bloggtjejer blir vi som ska äta, dricka och ha det trevligt på libanesen Tabbouli (bilder ovan) på Kungsholmen. Flera av tjejerna har jag faktiskt inte ens läst förut (bloggarna dvs) så det ska bli extra intressant.. medan andra tittar jag in hos varje dag. Kul ska det bli i alla fall även fast jag är lite smått nervös sådär - att träffa ett helt gäng okända (nåja) människor. Stora sällskap är heller inte riktigt min grej, jag "gör mig" bäst i mindre grupper även fast jag inte direkt är blyg av mig.

Och vad ska man ha på sig?! Velar mellan jeans och klänning men eftersom 1) jag känner mig inte helt tillfreds med mitt urval av festtopar just nu och 2) jag gillar att klä upp mig lite så lutar det åt klänning (förmodligen min nya gröna darling) med någon kofta över. Hur som helst ska det bli skojigt att träffa er på lördag (både ni som kikar och inte kikar in här)!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk om jag fick följa med men det skulle bli lite för långt att åka ca 100 mil en väg.....Trist va'?!

Hur ska ni klara er utan mig?! *skrattar*

Skämt å' sido, ni kommer nog ha det mer kul utan mig kan jag tro.......*ler*

Kramis Hanna - som önskar er en trevlig kväll.....

Postat av: Ellinor

Hanna: Tänk om alla söta bloggtjejer (& killar med för den delen) kunde komma.. men då skulle vi få hyra Globen eller något :) Hade varit jättekul om du varit med ("ha det mer kul utan mig" - så kan man väl inte skriva!) även fast jag förstår att det är i fel ände av landet så att säga! Någon annan gång kanske! Kram och ha en trevlig helg!

2006-03-24 @ 00:44:10
Postat av: Agneta

Jag ser också fram emot det jättemycket och är nervös, trots att jag gjort det förut. Kläder är ett major problem för mig också... Vi får väl se vad jag hittar på. Den största frågan är om jag överhuvudtaget hittar till restaurangen...

2006-03-24 @ 07:20:47
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Agneta: Ja, du har ju varit på massor av bloggträffar så du har ju vanan inne ;) Tabbouli kan vara lite knepig att hitta till, du har säkert kollat på Hitta.se redan men ska försöka förklara ändå.. Från Centralen går du till vänster mot Kungsholmen. Då kommer du snart in på en gata som heter Kungsholmsgatan, följ den tills du kommer till tvärgatan Scheelegatan (precis vid hotell Amaranten, du kommer även att se Rådhuset som ligger på Scheelegatan) där du går över gatan vid Coop Konsum på höger sida och fortsätter rakt fram på samma gata, dvs Kungsholmsgatan. En av tvärgatorna ligger längre fram på höger sida är Norra Agnegatan (tror jag den heter) där Tabbouli ligger. Hittar du inte så kan jag möta dig vid Centralen om du vill?

2006-03-24 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se