EN LISTA I NATTEN

Vill/kan inte sova så jag kör en evighetslista, hittad hos Koga.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Rastlös och otålig
Favoritgodis: Periodare, just nu är jag helt besatt av Marabou Digestive!
Är det nåt du absolut inte äter: Jag har svårt för "vardagsmat" i stil med falukorv, fiskpinnar etc
Kläder just nu: Svarta jazzbyxor och vit top
Musik just nu: Tror inte grannarna skulle uppskatta om jag spelade musik kl. 2 på natten..
Vad sa du senast: Något i stil med "Okej, hejdå" till någon i telefon
Favorit-hangout: Också där periodare, just nu kan jag sitta lääänge på Gateau
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Någonting gör att jag skulle välja de omvälvande 1930- och 40-talen..
Sommarplaner: Inga än så länge
Är du bra på matte: Jag är inte dålig
Fisk eller badkruka: Jag badar gärna men tycker inte det är speciellt kul i mer än 5 minuter
Saft eller alkohol: Båda men saft dricker jag om möjligt mer sällan än alkohol
Längd och vikt: 1,57 och ca 47-48 kg? (har ingen våg)
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Ljummen vårdag.. den sorts krispighet som finns i luften innan det hunnit bli riktigt varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? Sötvatten, mat, farkost
Spelar du nåt instrument: Spelade piano och blockflöjt i tidiga år
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Både och (hur märkligt det än kan låta)
Vem är viktigast för dig: Just nu är det Klaus
Bästa film: Älskar dig för evigt
Tror på liv på andra planeter: Det är möjligt
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag vet inte riktigt vem jag ska räkna som min "första kärlek"..
Älskar du henne/honom fortfarande: -
Har du några homosexuella vänner: Någon
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Naturligtvis tror jag det!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag hoppas att jag är det men vet med mig att jag är väldigt viljestark och kan ha svårt att acceptera att andra inte tycker likadant i frågor som är viktiga för mig
Ser du på kärleken som ett misstag: Vilken konstig fråga, nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett
Bio eller promenad: Både och vid olika tillfällen
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Jag är nog lite skraj.. (inte minst för spindlar)
Äckligaste insekten: Se ovan
Största svaghet: För självkritisk
Det här är jag bra på: Jag kan utföra storverk då jag väl är intresserad och entusiastisk över någonting
Bästa bok? Jag gillar mycket av Ulf Lundell
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Förmågan att kunna läsa andras tankar
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag är piercad i naveln men har inga planer på att tatuera mig
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Här är alltid antingen eller
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, jag är rätt höjdrädd
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur är din drömtjej/kille? I mångt och mycket som Klaus
Hur många syskon har du? En lillebror
Vad är du mest rädd för? Att jag ska tappa hoppet
Saltar du på maten? Väldigt sällan
Gillar du att sjunga? Jadå
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick 1 år på hotell- och restaurang men det var inte min grej så resten läste jag in på folkhögskola + Komvux
Anser du att du är stark? Jag är rätt svag (fysiskt dvs)
Brukar du sola? Sällan (blir ändå inte speciellt brun)
Vad gör du om du får hicka? Väntar ut det
Har du komplex och för vad? Inte direkt för något fysiskt
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Baljor med te!
Har du en besatthet? Jag är en beautyjunkie.. mycket mer intresserad av skönhetsprodukter än av kläder


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarligt, sånna listor är så tråkiga! Finns det någon som läser dom? Boring, boring, boring. Du är annars en intressant person. Men snälla, skippa listorna!!!!!

2006-03-15 @ 12:51:30
Postat av: Ellinor

Anonym: Du har fullständigt rätt i det.. åtminstone då det gäller den här typen av "allmänna" evighetslistor som inte är tematiska på något sätt. Får skylla på att klockan var två på morgonen och att jag varken hade energin eller fantasin att skriva något mer genomtänkt.

2006-03-15 @ 14:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se