NÅGON STAL MIN JACKA!

Jädrans, vad purken jag blev i natt.. efter att först ha suttit uppe till halv 4 och bevakat den här auktionen så lade jag in ett bud då det var några minuter kvar. Höjde maxbudet till (vad jag trodde var tillräckligt) ett betydligt högre belopp då det var dryga minuten till stängning.. uppdaterade sidan gång på gång och då det var 13 sekunder kvar och jag fortfarande var högste budgivare (priset låg på $11.50 och mitt maxbud var $31) så trodde jag det var klappat och klart. Det var det inte. Uppdaterade sidan en gång till - auktionen var avslutad och jag hade förlorat med en ynka $!!! Priset gick alltså upp 150 spänn på 10 sekunder och någon drog mig vid näsan där riktigt ordentligt. Det är ju sådant man får räkna med i eBays förlovande land men jag är ändå sur.. hade verkligen velat ha den där söta jackan!!!

Kommentarer
Postat av: Hedgehog-Sara

menååååhhhh - så himla störigt!

Postat av: Li

Ännu störigare på Tradera när man bara kan se minuter och inte sekunder.

2006-03-23 @ 20:37:00
Postat av: Frida

Usch vad irriterande! Jackan var ju verkligen jättesöt!

2006-03-24 @ 00:04:00
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Sara: I know, gaaaah!

Li: Helt sant!

Frida: Oh ja, jag grämer mig som tusan över att jag missade den. Den var "jag"!

2006-03-24 @ 00:09:59
Postat av: ak

jag har hört att det finns nåt slags program där man ställer in vad man kan tänka sig att betala som mest och sen håller programmet koll på auktionen och höjer precis innan auktionen avslutas (om det inte går över maxbudet man har ställt in). kanske var det det som hände dig, att nån annan hade ett sånt program som budade över dig i sista sekunden.

2006-03-24 @ 18:51:35
Postat av: Ellinor

Ak: Det var det värsta jag har hört! Det finns ju den vanliga budbetjänten men den höjer ju inte precis innan auktionen avslutas.. Hm, måste helt bestämt ta reda på om det finns något sådant program!

2006-03-26 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se