NIPPERTIPPAN AT THE OSCARS

Oscarsstatyetten

Med anledning av 
nattens stundande festlighet (som jag kanske gluttar en liten stund på bara!) hittade jag de här skojiga testen hos Maria!

Which character are you? Mona Lisa Vito blev svaret. Har aldrig själv hört talas om men det var tydligen Marisa Tomeis rollfigur i "My cousin Vinnie".

Your perfect Oscar date? Nicholas Cage. Yihaa.. jag gillar honom! Lagom galen för min smak, det skulle nog inte bli en tråkig kväll i alla fall!

Just for the fun of it lekte jag Name the Oscar winner också! Två rundor gick bra, den tredje blev det för stressigt helt enkelt..





Kommentarer
Postat av: Dan

Hehe dom där testerna var roliga.

Jag blev Forrest Gump och min date Hilary Swank..

Postat av: Ellinor

Dan: Forrest Gump?! Haha, stackare.. ;)

2006-03-06 @ 00:13:47
Postat av: Dan

Hehe och det värsta är att det verkar stämma också. Jag är typ som han :) Tror det bästa om folk, naiv osv..

2006-03-06 @ 00:20:27
Postat av: Goddess

Skitkul.Jag blev Mary Poppins!
Och min date blev Adrian Brody.....hade hoppats på typ Johnny Depp som är min favvoskådis +skitsnygg - oftast.

2006-03-06 @ 09:40:42
URL: http://goddessess.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Dan: Det är iofs inte det sämsta.. snäll mao :)

Goddess: Fast jag tycker Adrian Brody är lite söt.. med sin giant nose! Johnny är ju Johnny men han har ju en förmåga att ofta ta roller då han får fula till sig ordentligt (Charlie and the Chocolate Factory för att ta ett exempel). Men Mary Poppins, hur är man då.. bekäftig och vän av ordning - typ..

2006-03-06 @ 15:58:49
Postat av: Dan

Hehe men tjejer gillar inte snälla killar. Dom vill ha Persbrandt-typen. Det läste jag i Aftonbladet :)

2006-03-06 @ 21:36:23
Postat av: Ellinor

Dan: *s* Det är då de är unga.. då de blir lite äldre vet de bättre! :)

2006-03-07 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se