VARATS OÄNDLIGA LÄTTHET

Riktig slappardag igår med bara en massa junkfood och film/tv-serier. Såg 4 (fyra!) avsnitt av Desperate Housewives samt två filmer. "Den som frykter ulven" är en norsk thriller efter en bok av Karin Fossum, riktigt bra och spännande om än lite förutsägbar. "Far from heaven" utspelar sig i 1950-talets Connecticut och temat är sexuella och rasmässiga fördomar. Också helt okej, lite seg bara. Det värsta är att idag känner jag inte heller för att ta itu med någonting trots att det finns en del på "to-do listan".. banken, lägga in räkningar, städa, diska, stryka, sätta igång med lite pappersarbete jag gör åt restaurangen, förbereda kalendariet åt tidningen som ska in på fredag etc. Men det är så himla grått och trist ute att jag bara vill dra för gardinerna och dra igång ännu ett DH-avsnitt! Får se om jag tar mig i kragen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se