WISH YOU WERE HERE

Toklängtar efter pojkvän som f n befinner sig i betongtrista (vet jag egentligen inget om - det kanske är ett litet Paris) Düsseldorf sedan i måndags. Det är snart två veckor sedan vi träffades nu och jag håller alla tummar som finns för att han har möjlighet att komma hit nästa helg - sedan blir det nämligen lite problematiskt i ett par veckor eftersom Andrea åker till Buenos Aires och jag säkerligen kommer få svårt att säga nej till att hoppa in på restaurangen i hans ställe. Kan bli tufft för honom att komma ifrån dock, eftersom han varit i Tyskland hela veckan är det massa jobb och möten som väntar då han kommer tillbaka till Gbg. Nackdelen (jag kan komma på betydligt fler också) med att vara egen företagare, man måste hela tiden ha inblick i allt som sker i verksamheten. Här kommer i alla fall en liten distanskyss till mannen i mitt liv..
Röda läppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se