ALLT ÄR INTE.. SOL SOM SKINER..

Jag måste vara den enda människan i landet som faktiskt blir stressad idag över den ljumma brisen och det faktum att solen förärar oss med sina strålar. Klockan 7 ska jag vara på restaurangen och innan dess måste jag ta mig till centrum och handla + hålla tummarna för att ballerinorna finns kvar så jag kan byta dem till en större storlek. Sedan ser det ut som ett bombnedslag här så jag borde städa men det jag egentligen vill (= nästan tvångstankar) är ju att sätta mig i fönstret och sola vid halv 3-3 tiden då den har kommit såpass långt ner på himlen att den når min lägenhet. Men så måste det ju finnas tid att duscha, sminka mig och äta en bit innan jag åker också.. nämnde jag att jag är tidspessimist och aldrig tror att tiden räcker till? Därför måste jag nog sticka nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se