DE PERFEKTA STAY-UPSEN

DIM


Letat ett tag.. men nu har jag hittat de perfekta stay-upsen från
DIMs Summer Range - Tient de soleil. Storlek/längd 1 för mini-me och nyansen är Daim. Ger riktigt snygga ben med ett lätt solbrunt skimmer utan att det ser onaturligt ut. Dessutom är det osynlig tå vilket gör att de funkar att ha i peeptoes och liknande med. Enda negativa faktorn är väl priset (99 spänn) men eftersom paret jag köpte inte gick sönder i första användningen (som brukligt är då det gäller stay-ups för mig åtminstone) så känns det hittills som om det är värt det. Får helt bestämt köpa upp mig på några par om det nu är en "Summer Range" som faktiskt försvinner efter sommaren (vilket ju är troligt). Bye bye Lindex stay-ups!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se