DET UNDERMEDVETNAS GÄRNINGAR

Ingen vidare start på dagen för Ellinor, inte! Vaknade av att mobilen ringde (Paola - "Above the candystore".. bra mp3-signal!) med okänt nummer, svarade och möttes av ett förebrående "Hej, det är Kerstin ******. Du skulle visst ha varit hos mig nu". Jäklar. Har inget som helst minne av att alarmet har ringt, men tydligen så hade jag både stängt av det och somnat om för att därmed missa min kuratortid. "Ja, det måste ha varit ditt undermedvetna", menade Kerstin på (som den kurator hon är - naturligtvis!) men gav mig en ny tid nästa vecka. Lite rätt har hon för jag hade ingen som helst lust att gå dit idag, inte minst för att jag åter igen inte gjort min "hemläxa".

Nu är det i alla fall ur vägen och jag kan börja planera dagen.. faktiskt lite skönt att det är halvmolnigt ute så jag slipper ha dåligt samvete för att jag sitter inne och jobbar med en sak åt K istället för att vara ute i solen. Men först ska jag ut och göra några ärenden. I kjol eftersom jag busade benen igår kväll. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se