LIPIG OCH "BUSIG"

Blev ingen vidare kväll det här.. hade tänkt göra klart uppdraget men en massiv huvudvärk satte stopp för det (gud, vad jag behöver massage - mina axlar är otroligt stela!). Dessutom i sockerchock av för mkt kladdkaka och av någon anledning började jag störtlipa av kvällens SatC då Charlotte fick Elizabeth Taylor (hunden alltså). Har i alla fall busat in armar, dekolltage och mage - som igår men det blev lite ojämnt - och premiärbusat ansiktet för i år så vi får väl se hur jag vaknar upp imorgon. Nu ---> göra ett försök att sova!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sweet dreams! Hoppas du kan somna! Måste också dra mig till sängen.. snart.. :)

2006-05-04 @ 00:13:13
Postat av: Nettan

Du är inte ensam om att lipa, det gjotrde jag med just när Charlotte fick Elizabeth Taylor i korgen.

Postat av: Ellinor

Anna: Det tog några timmar kan jag säga.. Hoppas du sov gott i alla fall!

Nettan: Just den scenen ÄR faktiskt rörande!

2006-05-04 @ 12:46:50
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se