LJUVA MINNEN

Googlade namnet på en gammal flirt á 2005 och drabbades av lätt härdsmälta och ljuva minnen då en av träffarna faktiskt genererade en bild (det är Fredrik G, femte bilden från slutet.. vill inte skriva ut hela namnet om han nu skulle få för sig att googla sig själv). Umgicks en del under en period förra vintern/våren men nu har jag inte träffat honom på 1 år och vi pratar aldrig på MSN numera. Han har nog faktiskt fyllt 40 år men jag kunde aldrig få in i mitt huvud att han var äldre än 31-32 (på bilden ser han lite tärd ut men det gör han inte IRL och han är sjukt "ungdomlig" på alla sätt). Till på köpet räknas han helt klart till ett av mina bästa sex någonsin för att tala klarspråk. Det var så sjukt bra att vi båda var helt förundrade. Dessvärre fick vi bara njuta av det två gånger. Det var såklart mötet med K som fick mig att glömma honom.. men man får väl vandra längs Memory Lane ibland också..

Kommentarer
Postat av: sofia

men varför googlar du på gamla ex när du har din boy friend på besök? kramisar / S

2006-05-01 @ 22:55:10
Postat av: Ellinor

Sofia: Nejnej, K är inte här nu. Och ibland googlar man ju gamla bekantskaper (inte bara ex), i alla fall jag...

Postat av: Sofia

jaha ok jag trodde ni träffades bara på helger för att han bodde på annan ort. Och ja klart man googlar efter bekanta ibland. Kramisar / S

2006-05-01 @ 23:55:02
Postat av: Ellinor

Sofia: Vi träffas lite då och då men det stämmer att han var här tidigare i veckan.. :)

2006-05-02 @ 00:11:19
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Sofia

ok men jag undrade mest för att jag är i samma situation. Vi har kommit överens om att ses varje helg samt att han försöker förlägga tjänsteresor hit så ofta det går. Men jag känner som sagt igen problemen, och det är ju inte enkelt, men jag tror enda möjligheten i längden - om man nu vill vara ihop - är att man verkligen känner att man drar åt samam håll.

2006-05-02 @ 18:11:34
Postat av: Ellinor

Sofia: Det tror jag du har rätt i. Var bor din pojkvän (och var bor du)? Själv tror jag vi båda två ser ungefär likadant på vårt förhållande.. att det är lagom seriöst men eftersom han måste bo i Göteborg just nu pga sitt jobb och jag inte är så sugen på att flytta just dit enbart för hans skull så får vi se då det här med långdistansstruntet är över. Lite frustrerande faktiskt..

2006-05-02 @ 18:39:08
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: sofia

han bor i malmö och jag i sthlm, men vi har bara känt varann sedan i höstas och satsar ju på ngt tillsammans i framtiden så det är därför vi tillbringar alla helger ihop plus pratar i tfn varje kväll några timmar, men det tär ju ändå rätt mkt på förhållandet samtidgt som man i och för sig inte ledsnar på varandra *ler*

2006-05-02 @ 23:02:36
Postat av: Ellinor

Sofia: Det är ändå ganska strongt att kunna tillbringa varje helg ihop, prata så mycket i telefon etc. Fördelen med långdistansrelationer är helt klart att man alltid gör det mesta av sina träffar + att man som sagt aldrig hinner ledsna :)

2006-05-03 @ 16:47:25
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se