PUTS VÄCK

Shit shit shit!!! Mejlade de jag beställt presenten till K från eftersom den fortfarande inte kommit och fick ett snabbt (och oroligt) svar att den postats i god tid innan datumet jag ville ha den. Alltså säkerligen för mellan 1 och 2 veckor sedan. Nu måste jag hålla på och ringa Posten för att höra om de vet någonting.. och om inte så vet jag inte vad som händer - får jag inte kompensation från företaget (men hon jag mejlat med lät sjyst) så är det ju en del $ i sjön. Men det värsta var ändå att jag inte kunde ge honom presenten på vår 1-årsdag.. *ledsen*

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch vad jobbigt! Kan du inte skriva ut en bild på det han ska få och lägga i ett paket eller något då? Så han vet vad som väntar? ;-) *försöker muntra upp*

Postat av: Ellinor

Sandra: Det är unikt så det blir lite svårt.. plus att jag inte vet om jag kommer beställa det igen OM det nu blir så att det inte kommer tillrätta. Men tack för uppmuntran.. :)

2006-05-16 @ 15:14:02
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se