SKADEDJURET ÄR TILLBAKA!

Läste precis hos Sour Grapes att de planerar en ny omgång av gamla Mullvaden på kanal 5 och nu söker nya deltagare. Det var ju lätt den bästa realitysåpan som gjorts i Sverige (tillsammans med Riket nu på senare tid), mycket pga att fokus just låg på tävlingsbiten och inte på tjafset (= "det sociala spelet") mellan deltagarna. Men, som Sour Grapes också skriver, så undrar jag om fokus inte kommer att ha flyttats till höstens omgång till att främst vara koncentrerat på intriger och paktspel som ju antas vara det enda publiken är intresserade av att titta på. Jag har aldrig sökt till en dokusåpa i hela mitt liv* men nu måste jag faktiskt erkänna att det är lite frestande..

*För övrigt så är de enda reality shows jag någonsin skulle kunna tänka mig att söka till just Mullvaden, 69 grader nord (hette det väl?), Riket samt The Amazing Race. Den senare är ju amerikansk och de andra två är nedlagda så då återstår Mullvaden då.


Kommentarer
Postat av: jess

åååh! vad kul att mullvaden kommer tillbaka! Lätt bästa! :)

2006-05-22 @ 14:12:50
Postat av: Mandalayaanna

nej men den 69 grader nord hade jag gillat...jag ahde lätt sökt till robinson de första två säsonngerna, men sen gick det lite överstyr.

och ja: jag har en länk till dig:

http://www.youtube.com/watch?v=E63mLYkexGY

hahahhahahaha!

2006-05-22 @ 14:25:08
Postat av: Ellinor

Jess: Håller med!

Anna: LITE överstyr.. ;) Nej, Robinson har aldrig varit min pryl - lite för mycket vildmark. Jag vill ha äventyr/resor men ändå en viss bekvämlighet, prinsessan på ärten som jag är! *s*

Ja, jag har sett den där hos Mamselamsen tror jag - klockren, hahaha! Hon ser verkligen besatt ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se