TOP MODEL-VINNAREN

Freja

Ja, det var ju Freja, som tog hem prisbucklan i kvällens
Top Model (som jag dumt nog tog reda på för någon vecka sedan). Hon var inte min favorit, jag höll på Therese, men det var ju trevligt att det blev en svensk vinnare till slut i alla fall.

Kvällens "hunk" var i alla fall utan tvekan danske modellen/skådisen Oliver Bjerrehuus (som Anna fotades med). Inte lika ung och oförstörd som han såg ut heller (klar fördel in my book), han är både 30 år, skild och har kotte..  

Grattis till Freja i alla fall och lycka till med karriären!




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oh ja, han Oliver var för het.

Postat av: Ellinor

Ulrika: Tell me about it.. ;)

2006-05-24 @ 23:44:33
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Anna

Och Freja är så söt! :)

2006-05-24 @ 23:54:51
Postat av: Ellinor

Anna: Ja, hon är söt fast jag föredrog i alla fall både Therese och Annas stil..

2006-05-25 @ 00:25:28
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se