AND WE HAVE A WINNER!

Har provat, funderat och våndats - nu tog jag i lite - över vilken av dessa klänningar jag ska behålla eftersom jag klokt nog kom fram till att de är lite för lika (svarta, stickade) för att få ta plats i min garderob (eller resväska f n) båda två. 

Viktor & Rolf-klänning 
Viktor & Rolf for H&M
La Redoute-klänning
Comptoir Des Cotonniers for La Redoute

Och vinnaren är... *fanfar*.. Viktor & Rolf. Jag tycker egentligen om dem båda men V&R-dressen känns lite mer.. just det, dressad och tar fram formerna på ett helt annat sätt än den andra. Dessutom är hjärtskärpet i midjan en jättesöt detalj! Båda var egentligen lite för långa för mig (då man är smurf ska man passa sig för kjolar/klänningar som räcker nedanför knäna - även om det är aldrig så lite) så jag funderar på att sy upp den. Vem försöker jag lura.. lämna in den till skräddare och få den uppsydd menar jag såklart. Men V&R får det bli!

För eventuella spekulanter på den andra klänningen kan jag meddela att jag lagt ut den på auktion
här. Blir den inte såld åker den tillbaka till La Redoute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se