DET FLÄKTAR

En väldigt blyg och tafatt gubbe från reparationsavdelningen har varit här hela morgonen och monterat upp en ny köksfläkt åt mig. Bra - eftersom jag nu slipper rengöra den gamla. Dåligt - eftersom det innebar att jag inte kunde vara i köket och plocka (fortfarande en hel del kvar att göra där). Så jag ställde mig och strök lakan och täcken istället (måste vara det tråkigaste som finns!) + torkade ur garderoberna. Så lite fick jag gjort men resten av dagen blir stressig - tänker inte ens skriva ut todo-listan idag för den skulle bli sååå lång..! Troligtvis inga fler livstecken här idag alltså. Och nu ska jag steka kycklinglår i ugn (resten av det kvarvarande innehållet i frysen får dock slängas.. köttfärs, spenat m.m - orkar inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se