GENMANIPULERADE GODSAKER

Alltså, Sevvans muffins är definitivt genmanipulerade på något sätt. Föll för frestelsen och köpte en i choklad på vägen till pendeln hem från restaurangen igår för att ha något att mumsa på då jag kom hem. Sagt och gjort, kokade mig min sedvanliga kopp te (inte det smartaste kl 2 på natten men jag kan bara inte gå direkt i säng efter att ha jobbat) och började knapra på muffinsen.. nästan halva fick jag i mig innan det sa stopp. Sedan sov jag ca 10 timmar på Imovane.. aaah.. och tänkte jag skulle äta upp resten av muffinsen till frukost (om det nu kan kallas det då klockan är nästan halv 3). Lyckades inte ens äta upp den andra halvan innan jag blev kräkmätt och lite lätt illamående - de är ju så gigantiska och mäktiga. Tror inte jag har fel då jag påstår mig minnas att en enda sådan där jättemuffin innehåller typ 1000 kalorier. Never again.

Muffins
Ser det från den ljusa sidan, nu är jag inte gottesugen då jag ska och veckohandla i alla fall. Brukar gärna hoppa ner en del farligt i korgen annars.. Ps! Det är inte muffinsen på bilden som skrivit brevet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se