ELLINOR GÅR PÅ TUR

Nästa helg blir det ut och kuska lite för mig :) Reser först till Göteborg, antagligen på torsdag - eventuellt med ett stopp i Skövde för att hämta ut mitt examensbevis på högskolan + hälsa på bästa Cecilia. På fredag eftermiddag-kväll bilar jag och dansken så ner till Köpenhamn där vi har som mål att ha hittat lite lägenheter att kika på (samt att ha en mysig weekend såklart!). Har vi ingen lycka med det stannar jag kvar själv (hu!) i några dagar, bor på vandrarhem och tokletar vidare tills något kommer upp - lättare att göra det på plats. Plus vandrar runt i stan och prackar på folk mitt CV. Ska bli roligt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter kul, hoppas det känns som att det går lättare när du väl är där nere :). När är det tänkt att du ska flytta? Ny blogg btw /M

Postat av: Ellinor

Malin: Det känns som om det kommer göra det.. då kan man ju åka och kolla direkt istället för att behöva skicka ombud och krångla som vi måste nu. Flyttar absolut senast 1/12 för då blir jag bostadslös *huga*. Ska kolla in nya bloggen :)

2006-10-25 @ 23:52:40
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Malin

Det är tusen gånger lättare öga mot öga. Jag håller alla mina två tummar!

2006-10-26 @ 00:02:04
URL: http://bitavkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se