Hej då till långa naglar!

ManikyrPå måndag är en sorgens dag. Mina naglar som sedan i somras vuxit ut till en imponerande längd med hjälp av mirakelbehandlingen (som jag väl pushat för otaliga gånger nu!) måste nämligen tuktas ordentligt. Den senaste tiden har inte mindre än två naglar på vardera handen krigsskadats och gått av och det ser verkligen inte klokt ut då resterande är långa. Därför blir det till att kapa resten också (gråter inombords) och jag har bokat tid på Scratch Nails. Ekonomen i mig muttrar också över att det kostar hela 250:- för en minivariant på 25 minuter då jag vet att jag kan få världens lyxbehandling på säkert 45 minuter med handbad och hela karusellen för motsvarande 20:- överallt i Beijing. Det är inte rättvist.

Dansken lär också sörja mina långa naglar.. han älskar att sitta och smeka mina naglar (?!) och gillar då jag scratchar honom på ryggen med dem. De växer ju ut men ändå - trist är det :(

Det är inte naglarna på bilden som skrivit brevet.

Kommentarer
Postat av: Ann

men får vi se en bild på hur de såg ut? :)

2006-10-27 @ 04:39:51
Postat av: Ellinor

Ann: Nej, eftersom ett par av dem hade gått av så ville jag inte visa det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se