HJÄRTKLAPPNING

Har känt mig illa till mods hela dagen.. konstig känsla i bröstet och har liksom hjärtklappning. Tror att det är för att jag stressar upp mig så mycket över allting just nu - lägenhetsletandet, jobb, pengar, restaurangen och inte minst all packning och flyttstädning. Avskyr att vistas i en lägenhet som inte känns som hemma längre i och med att alla prylar som ljus, prydnader, böcker, skivor m m är nedplockade. Kan heller inte fokusera på att packa smart utan det känns som om jag bara planlöst slänger ner saker tills lådan är halvfull innan jag börjar på nästa.. vilket fått till följd att det nu står 4-5 halvfärdiga sådana runt om i lägenheten. Vandrar rastlöst omkring och försöker komma fram till vad som går bra att packa ner och vad jag fortfarande har användning för och nojjar över hur allting ska få plats (inte minst otympliga saker som lampor, tavlor). Flyttpackning gör mig tokstressad helt enkelt och jag vet inte hur jag ska hitta fokus då det som sagt är en massa andra saker att tänka på också. Tror jag måste ringa dansken, han har en lugnande effekt..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad jobbigt med all stess! Men snart så ordnar sig allt säkert! :-)

Postat av: Ellinor

Sandra: Jag hoppas verkligen det, det MÅSTE ordna sig helt enkelt.. *suck* Men nu ska jag tänka positivt!

2006-10-23 @ 08:17:52
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se