LUSSEMUMS

Lussekatter

Alltså, nu då
IKEA börjat kränga julpynt.. årets glögg snart finns på ett system nära dig.. snön har kommit i många delar av landet.. matbutikerna lockar med julmust (tror jag?), pepparkakor, fikon m.m så är det väl ändå dags att börja sälja nybakade lussekatter också? Jag älskar lussekatter (nästan det enda juliga jag är riktigt förtjust i - det + knäck) men ids bara inte baka själv. Inte än åtminstone. Har de förresten överhuvudtaget lussekatter i Danmark kom jag på...?! Nu blev jag orolig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

börjat på ikea? nu!?

för typ 5v. sedan hade de redan börjat. men, jag förstår vart du vill komma...

p.s. jobb -sök dig inom säkerhetsbranchen, om du ids. stora fina pengar... i got heltidsjobb rakt in i munnen, som en liden pippifågel. minsann. AF jublar, i guess.

Postat av: Ellinor

M: Christ, vad du alltid ska missuppfatta saker med flit. Jag menade att ALLT hade kommit utom lussebullarna typ, fattar du väl.

Och nej, jag skulle nog inte passa speciellt bra i säkerhetsbranschen. Men lycka till med jobbet.

2006-10-31 @ 22:30:05
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: M

nu då IKEA börjat kränga julpynt


äh. det är du som skriver så det blir syftningsfel.

2006-11-02 @ 20:58:16
Postat av: Jonna

Annars kan du alltid ta tåget över till Svea rike och köpa lussekatter! Bunkra ordentligt och stoppa i frysen! :)
Lycka till med allt!

2006-11-03 @ 13:34:09
Postat av: Fredrik

mmm lussekatter är såå gott... kan äta i massor!

2006-11-05 @ 00:39:40
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Ellinor

M: :p

Jonna: Helt sant, det är inte svårare än vad man gör sig.. :) Och tack!

Fredrik: Samma här! Bara samvetet som säger stopp vid svullandet..

2006-11-06 @ 21:44:15
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se