MY PRECIOUS...!

Strax efter åtta imorse plingelingade det på dörren. Halvförvirrad Ellinor tänkte verkligen inte gå upp i bara mässingen (nej, nu ljög jag.. men nästan!) och öppna så jag låg kvar.. tyst som en mus och kikade ut i trapphuset först någon timme senare. I brevlådan låg ett paket med den fantastiska klänningen som jag faktiskt började undra när den skulle behaga dyka upp. Fick nästan tårar i ögonen av lycka för den är verkligen något av ett unikum - satt perfekt och är bara så fiiiin med den veckade kjolen och allt.. bilden gör den inte alls rättvisa (ska försöka knäppa en bild på mig senare i den). Nu är ju inte jag alls polo-typen men för att höstanpassa skulle det vara perfekt med en tunn polo under á la Hotspot. Varför inte denna från Petit Bateau/Shopaholic? En dag som börjat såhär kan inte annat än att bli fantastisk...!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Å vilken trevlig start på din dag!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Ellinor

Sophie: Om!!! :)

2006-10-19 @ 14:30:58
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se