NATTLIG ACCESSOARSHOPPING - UPPDATERAD

Då man slitit som ett djur 7,5 timmar utan mat / rast (abonnerat på restaurangen), kommer hem och har ont i hela kroppen men ändå inte kan somna mer än 4 timmar senare så kan man ju alltid roa sig med att kasta in en beställning hos Lily of the Valley. Söt grå stickad mössa/basker + matchande halsduk för 230:- inklusive frakt tyckte jag det var värt.. något som dessutom behövs eftersom det ju för sjutton är svinkallt ute nu! Känner jag mig själv rätt kommer jag kanske inte använda mössan så frekvent men jag kan ju alltid försöka. Bli en "mösstjej" alltså.

Och på tal om Lily.. - kan ingen bara köpa den här söta lilla gröna hatten? Och sedan lägga ut bild på sig själv i den + matchande outfit? Den är toksöt men att lägga 250:- på något som jag verkligen vet att jag inte kommer använda är kanske inte helt smart..

Uppdaterad: Nu kom bilder på sakerna upp igen på hemsidan (fast de står som sålda såklart). Såhär ser de ut.

HalsdukMössa
Halsduk (som ser blå ut men den ska vara grå) + sötaste mössan

Bild: Lily of the Valley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se