PANDORAS BOX

Jag gillar verkligen Pandora. Du anger en artist/grupp du gillar och utifrån ditt val skapas det en webradio med annan musik som liknar artistens/gruppens. Naturligtvis går det att skapa fler stationer (upp till 100 tror jag). Hur bra som helst för sådana som mig som gärna lyssnar på samma gamla favoriter år efter år och har svårt att hitta något nytt som tilltalar.

Just nu har jag stationer som utgår från Nick Drake, Carpenters, Kula Shaker och Anggun. Och något riktigt pinsamt*.

*Om jag säger "Dancing Queen" så fattar ni.

Något jag däremot inte gillar så värst mycket är IDOL 2006. Följer verkligen inte slaviskt men har sett någon snutt här och där vissa fredagar och haft koll på vem som åker ut. Och jämfört med tidigare omgångar.. alltså, merparten av "idolerna" sjunger ju falskt så det bara visslar om det! Han Johan t ex, varför är han fortfarande kvar?! Obegripligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se