REKORDLEVERANS

Wii, mitt La Redoute-paket är redan på väg! Snacka om rekord! Dessvärre är den stickade klänningen inte med.. restnoterad till den 25 januari (!). Ibland sker det ju små mirakel så jag låter den ligga kvar ett par veckor till men har det inte hänt något då blir det en avbeställning. Frakten till DK skulle dessutom gå på 400:- (ännu ett utropstecken) om paketet skickas direkt från LR och det är ju mer än vad själva klänningen gick på efter reaavdraget. Så nej. Nu ---> bråttom. Bussen går om 20 minuter, frissan kl 9 :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Klänningen är kanon, beställde den i somras :)

Postat av: Elle

Hej Elli! Du måste lägga upp en bild på den nya frisyren. Hur går det med jobb/lägenhetsletandet i Köpenhamn? /Elle

2006-10-30 @ 13:35:49
URL: http://sueellen.webblogg.se
Postat av: Malla

Åh det är så kul att få paket :) synd att klänningen var restnoterad till januari!

2006-10-30 @ 16:38:13
URL: http://vargungen.blogg.se
Postat av: Ellinor

Maria: Låter bra! Fast jag vill verkligen inte vänta i flera månader på den.. *suck*

Elle: Done! Jobbsökandet har stagnerat lite om jag ska vara ärlig.. koncentrerar mig/oss på bostad just nu. Men vi åker ju till Köpenhamn i helgen och ska förhoppningsvis ha fixat lite visningar till dess, annars så stannar jag några dagar tills det är ordnat. Håll tummarna!

Malla: Ja :) Hoppas på att avin kommer imorgon!

2006-10-30 @ 22:37:33
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se