SKITKVÄLL

Skitbra kväll, verkligen.

>> Fick av misstag reda på att restaurangen anställt en annan servitris också (vilket jag såg på de fint dukade borden som stod kvar sedan kvällen innan + att kocken sa något i stil med "Den andra servitrisen frågar inte hur gästerna vill ha köttet, hon säger bara oxfilé". Som om det vore något bra.) Nu fattar jag varför jag fått så få timmar på sista tiden. Är faktiskt rätt förbannad. Okej att jag flyttar om någon månad (vilket de inte vet än) men jag har ställt upp till 110% på det där stället - jobbade ju t o m på min födelsedag - och då hade det varit trevligt om de åtminstone haft anständigheten att säga to my face att jag kan känna mig bortskuffad. Jag vet inte ens varför de har anställt någon annan. Har ändå jobbat där i snart 2 år nu och jag är duktig. Det är så förbannat dålig stil. Dessutom skulle jag behövt jobba så mycket som möjligt innan flytten. F******n..!

>> Mina nyinköpta örhängen gick sönder. Första gången jag hade dem på mig! Och jag kan inte ens lämna tillbaka dem eftersom jag budade hem dem på Tradera. Dessutom har jag redan lämnat positivt omdöme om säljaren. "Bra kvalitet", my ass.

>> En colaburk läckte ut i väskan på vägen hem. Rena rama turen att mobil, plånbok och MP3 låg i sidofack.

Sa jag att varken pappa eller farfar hörde av sig och grattade mig? Jomenvisst.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Scheisse..är det helt säkert att du inte var kvar på fredagen fortfarande??
Själv har jag haft en underbar födelsedag :)

Postat av: Ellinor

Jerk: Ja, man kan ju undra *hmpf*. Bra att någon annan hade en bra dag i alla fall :)

2006-10-15 @ 08:40:06
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Hedgehog-Sara

vilken bajsdag - stackars dig...

2006-10-15 @ 09:13:06
Postat av: Maria

Usch, ingen rolig dag det dær. Grattis i efterskott från mig i alla fall :)

2006-10-15 @ 10:53:55
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Ellinor

Hedgehog-Sara: Dagen var bra.. men kvällen, nej! :(

Maria: Tacktack! Och av någon anledning har min födelsedag de senaste åren varit riktigt oturlig på alla sätt.. ingen bra trend.

2006-10-15 @ 10:57:01
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Malla

Shit, låter inte kul alls....vissa dagar suger!

2006-10-16 @ 22:36:15
URL: http://vargungen.blogg.se
Postat av: Ellinor

Mallis: Om..! Men just den dagen skulle inte suga :/

2006-10-19 @ 10:37:48
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se